Universitat de València

SERVEIS

A) Laboratoris Docents

B) Serveis generals d’ús de material audiovisual

C) Serveis generals de producció audiovisual, fotogràfica i multimèdia realitzada pel Taller d’Audiovisuals per a la comunitat universitària

D) Producció i emissió de continguts audiovisuals universitaris a través de la plataforma multicanal MediaUni

E) Arxiu i digitalització del material audiovisual de la UVEG

F) Producció de documentals i reportatges de divulgació científica per a la difusió televisiva a partir de treballs de recerca


A) Laboratoris Docents

 A.1. Pautes d’ús i funcionament dels Laboratoris Docents

  • Els laboratoris docents atendran prioritàriament la docència reglada dels Graus i Postgraus de Comunicació Audiovisual i Periodisme.
  • Les pautes de funcionament dels Laboratoris Docents s’establiran a partir dels acords de la Comissió Docent, integrada per membres de la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació, Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciencias de la Comunicació, el Taller d’Audiovisuals i el Vicerectorat de Planificació, Qualitat i Tecnologies de la Informació.
  • El protocol de funcionament dels Laboratoris Docents queda regulat de la següent manera:
  1. El professor serà responsable de l’obertura, direcció i cloenda de la classe. De cap manera els estudiants poden accedir a l’aula en absència del professor.
  2. Els mòduls de pràctiques s’ajustaran als horaris elaborats anualment per la Facultat.
  3. Una vegada finalitzat el mòdul pràctic, el professor tindrà un termini d’una setmana per a realitzar la còpia dels treballs dels estudiants. Una vegada transcorregut aquest període, els ordenadors seran formatats per a la realització d’altres activitats docents a les aules.
  4. L’engegament i apagada dels equips audiovisuals, així com la modificació d’equipaments, cables, mobiliari i demés efectes de l’aula, és responsabilitat exclusiva de l’oficial d’audiovisuals.
  5. L’oficial de laboratori docent és l’encarregat del manteniment del material. També hi actuarà com a suport i recolzament de l’activitat docent a requeriment del professor. Les seues funcions són les pròpies del perfil laboral dels oficials d’audiovisuals.
  6. L’ús i distribució des material del material tecnològic és competència exclusiva de l’oficial d’audiovisuals.
  7. En cas de l’ús del material fora de l’aula, cal omplir el corresponent full d’eixida d’equipament, signat per estudiants, professor i oficial d’audiovisual. Aquest full serà convenientment revisat per l’oficial de laboratori quan es torne el material, després de la comprovació del seu bon estat.
  8. Els materials seran tornats almenys 30 minuts abans del termini de la classe, i lliurats a l’oficial d’audiovisuals, per tal de tenir temps suficient per a revisar els equips i descarregar les targetes de memòria dels dispositius.
  9. El TAU no es farà responsable de les possibles pèrdues d’informació, per la qual cosa els estudiants han de descarregar les targetes de memòria i/o guardar els treballs en la carpeta de l’assignatura i grup corresponent.
  10. No es pot alterar la configuració dels equips informàtics, ni utilitzar-los per a res que no estiga encomanat pel professor responsable de la matèria pràctica impartida. En aquest sentit, l’escriptori dels equips de treball no pot sofrir cap alteració, i les carpetes de treball sempre seran les previstes pel professor i l’oficial d’audiovisuals.
  11. A l’hora de lliurar els treballs, es farà el mínim ús possible de la impressió en paper, i es recomana l’ús dels llapis de memòria USB per al transport de la informació. Aquest llapis i la resta del material fungible correrà a càrrec de l’estudiant.
  12. Es prega a qualsevol usuari dels laboratoris docents respectar les normes d’higiene, així com no menjar ni beure a les aules. També caldrà tenir en compte les pautes de seguretat i les pròpies de qualsevol entorn tecnològic.
  • Aquestes pautes de funcionament també s’aplicaran per a qualsevol altre tipus de docència, universitària o no universitària, que es realitze als Laboratoris Docents del Taller d’Audiovisuals, com la Nau Jove, la Nau Gran, la Nau dels Estudiants, cursos del Servei de Formació Permanent, o qualsevol altre curs de capacitació audiovisual o multimèdia que la Universitat convenie amb institucions o corporacions. Aquesta docència sols podrà realitzar-se fora de l’horari dels ensenyaments reglats.

 A.2. Sala d’alumnes

  • L’accés a la sala d’alumnes serà mitjançant el carnet d’estudiant de Comunicació Audiovisual i Periodisme o dels màsters adscrits.
  • Per a utilitzar les estacions d’edició audiovisual i multimèdia de la sala, cal sol·licitar-ho al tècnic dins l’horari establert (de dilluns a divendres, de 9 a 20 hores).
  • Els estudiants no poden alterar la configuració dels equips informàtics. Els projectes es guardaran en el disc de Treballs i es recomana crear una carpeta pròpia. Per a evitar pèrdues de informació, cal fer còpia de seguretat en un dispositiu extern que aportarà el propi estudiant.
  • Els estudiants treballaran pel seu compte. L’assessorament dels oficials de laboratori d’audiovisuals està supeditada sols a les aules de matèries pràctiques reglades.
  • Es prega a qualsevol usuari dels laboratoris docents respectar les normes d’higiene, així com ni menjar ni beure a la sala. També caldrà tenir en compte les pautes de seguretat i les pròpies de qualsevol entorn tecnològic.

 A.3. Treballs finals de grau

  • Cada curs el Taller d'Audiovisuals (TAU) fixarà un horari de laboratori docent per als estudiants que s'hagen matriculat d'un treball final de grau (TFG) amb caràcter pràctic. Este horari es publicarà en la web del TAU i en el panell electrònic d'anuncis del Taller.
  • A este efecte, s'adjunta l’imprés de sol·licitud de préstec d’equips (A. Prèstec d’equips-Descripció i aval). Esta petició haurà de tramitar-se durant els mesos de gener i febrer, i dirigir-se a la direcció del Taller d'Audiovisuals, bé via email a la direcció prestecsav@uv.es o presentant-la personalment en l'Administració del TAU.
  • La direcció del TAU arreplegarà totes les peticions i se les entregarà a l'oficial de laboratori responsable, perquè es planifique l'entrega i recollida de materials, així com el temps necessari per a l'edició dels treballs, dins de l'horari de matins assignats en els mesos de març i abril de cada curs.
  • L'oficial de laboratoris audiovisuals, a més de fer el manteniment de l'estudi, atendrà les entrades i eixides d'equips únicament amb el vistiplau del professor responsable.
  • Els estudiants no poden alterar la configuració dels equips informàtics. Els projectes es guardaran en el disc de Treballs, i es recomana crear una carpeta pròpia. Davant de qualsevol dubte hauran de posar-se en contacte amb l'oficial de laboratori responsable.
  • Els estudiants treballaran pel seu compte i davall la tutorització del professor responsable. L'oficial de laboratori donarà en la primera sessió les pautes a professors i estudiants del funcionament dels servicis de l'aula.
  • Es prega als estudiants respectar les normes d'higiene, així com no menjar ni beure en la sala. També hauran de tindre en compte les pautes de seguretat i les pròpies de qualsevol entorn tecnològic.
  • Tant els estudiants de Comunicació Audiovisual com de Periodisme que hagen triat realitzar un TFG pràctic tindran una planificació horària durant els mesos de març i abril per a utilitzar els mitjans audiovisuals de l'estudi 5 del TAU.
  • Abans de finalitzar el primer quadrimestre de cada curs, el Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació facilitarà a la direcció del Taller d'Audiovisuals la llista de professors tutors dels TFG pràctics i els estudiants assignats a cadascú d’estos.
  • El professor tutor és el responsable de la coordinació i direcció del TFG. Així mateix, el professor tutor també serà l'encarregat de firmar el document d'entrega i recollida dels equips.

B) Serveis generals d’ús de material audiovisual

B.1. Estudiants que hi participe en projectes de la nostra Universitat provinents de departaments, centres, instituts de recerca, serveis o d’altres projectes institucionals que tenen competència en el manejament de les tecnologies de la Informació i Comunicació, i volen realitzar projectes audiovisuals

  • Per a l’ús extern de material audiovisual, els estudiants interessats hauran de cursar al prestecsav@uv.es la petició adient mitjançant  el document B.1. Prestec d'equips-Descripcio i aval, on haurà de figurar una breu descripció del projecte i l’aval d’un docent, investigador o responsable que acredite la competència tecnològica i audiovisual dels responsables de la proposta. El procediment quedaria regulat de la següent manera:
  1. L’ús del material ha d’estar destinat exclusivament a projectes provinents de la docència, recerca o activitat institucional de la nostra Universitat.
  2. La petició de material es cursarà amb un mínim de tres dies d’antelació.
  3. En personar-se al punt d’Informació de les instal·lacions del TAU, l’estudiant haurà de preguntar pel responsable de serveis i préstecs, el qual acreditarà la seua identitat mitjançant el carnet d’estudiant i es presentarà còpia de la petició electrònica. L’oficial d'audiovisuals que atenga la petició li entregarà el material una vegada quede degudament emplenada la fitxa de préstec.
  4. Com a garantia, els estudiants han de signar un full de lliurament o préstec per duplicat, i deixar el carnet d’estudiant en dipòsit.
  5. L’horari de gestió de prèstecs serà de 9 a 12 hores (matins) i de 15 a 18 hores (vesprades) per a l'arreplegament i tornada de materials i equips.
  6. L'arreplegament i devolució del material haurà de realitzar-se en el mateix torn horari (ex. si es recull al matí haurà de retornar-se també en horari de demà) i entregar-se al mateix tècnic audiovisual que el va prestar, per a evitar així possibles problemes en la revisió del material.
  7. Els préstecs no hauran de superar el termini d’una jornada, a no ser que estiguen justificats per causes extraordinàries, i en aquest cas podrà estendre's fins a un màxim d'una setmana. Així mateix, haurà de passar un mínim de tres dies entre la finalització d'un préstec i l'inici d'un altre a un mateix grup d'estudiants.
  8. Si l’equipament ha patit qualsevol desperfecte no inclòs en l’assegurança, l’estudiant es comprometrà a restituir-lo.
  9. El projecte final haurà de tenir una projecció a través de la plataforma universitària Mediauni o des de qualsevol altra finestra multimèdia de la nostra web. A tal efecte, s’entregarà una còpia del treball final al Taller d’Audiovisuals per a l’arxiu i possible difusió, sempre que se signe el corresponent document de cessió de drets.
  • Per a l’ús d’estacions d’edició audiovisual i multimèdia, el estudiant interessat haura de cursar al prestecsav@uv.es la petició adient mitjançant el document B.1. Us d'estacions d'edicio audiovisual i multimedia-Descripcio i aval, on haurà de figurar una breu descripció del projecte i l’aval d’un docent o investigador que acredite la competència tecnològica i audiovisual dels responsables de la proposta. El procediment quedaria regulat de la següent manera:
  1. En personar-se al punt d’Informació de les instal·lacions del TAU, l’estudiant haurà de preguntar pel responsable de serveis i préstecs, on s’acreditarà la seua identitat mitjançant el carnet d’estudiant i es presentarà còpia de la petició electrònica. L’oficial d'audiovisuals que atenga la petició li assignarà la sala d’edició pertinent i el seu horari.
    1. El TAU no es farà responsable de les possibles pèrdues d’informació, per la qual cosa els estudiants han de descarregar les targetes de memòria i/o guardar els treballs en la carpeta de l’assignatura i grup corresponent.
    2. No es pot alterar la configuració dels equips informàtics, ni utilitzar-los per a res que no estiga encomanat pel professor responsable de la matèria pràctica impartida. En aquest sentit, l’escriptori dels equips de treball no pot sofrir cap alteració, i les carpetes de treball sempre seran les previstes pel professor i l’oficial d’audiovisuals.
    3. A l’hora de lliurar els treballs, es farà el mínim ús possible de la impressió en paper, i es recomana l’ús dels llapis de memòria USB per al transport de la informació. Aquest llapis i la resta del material fungible correrà a càrrec de l’estudiant.
    4. Els estudiants hauran de respectar les normes d’higiene, així com no menjar ni beure a la sala. També caldrà tenir en compte les pautes de seguretat i les pròpies de qualsevol entorn tecnològic.
    5. El projecte final haurà de tenir una projecció a través de la plataforma universitària Mediauni o des de qualsevol altra finestra multimèdia de la nostra web. A tal efecte, s’entregarà una còpia del projecte final al Taller d’Audiovisuals per a l’arxiu i possible difusió, sempre que se signe el corresponent document de cessió de drets.

B.2. Personal PDI o PAS de la Universitat que tenen competència en el manejament de la tecnologia audiovisual i volen realitzar projectes audiovisuals propis de la UVEG.

  • Per a l’ús extern de material audiovisual, el personal PDI o PAS interessat haurà de cursar al prestecsav@uv.es la petició adient mitjançant el document B.2. Prestec d'equips-Descripcio i aval, on haurà de figurar una breu descripció del projecte i les necessitats materials per al seu desenvolupament. El procediment quedaria regulat de la següent manera:
  1. L’ús del material ha d’estar destinat exclusivament a projectes provinents de la docència, recerca o la comunicació corporativa de la nostra Universitat.
  2. La petició de material es cursarà amb un mínim de tres dies d’antelació.
  3. En personar-se al punt d’Informació de les instal·lacions del TAU, els interessats/ades hauran de preguntar pel responsable de serveis i préstecs, qui acreditarà la seua identitat, i es presentarà còpia de la petició electrònica. L’oficial d'audiovisuals que atenga la petició li entregarà el material una vegada quede degudament emplenada la fitxa de préstec.
  4. Com a garantia, els interessats/ades han de signar un full de lliurament o préstec per duplicat, i deixar el carnet de la Universitat en dipòsit.
  5. L’horari de gestió de prèstecs serà de 9 a 12 hores (matins) i de 15 a 18 hores (vesprades) per a l'arreplegament i tornada de materials i equips.
  6. L'arreplegament i devolució del material haurà de realitzar-se en el mateix torn horari (ex. si es recull al matí haurà de retornar-se també en horari de demà) i entregar-se al mateix tècnic audiovisual que el va prestar, per a evitar així possibles problemes en la revisió del material.
  7. Els préstecs no hauran de superar el termini d’una jornada, a no ser que estiguen justificats per causes extraordinàries, i en aquest cas podrà estendre's fins a un màxim d'una setmana. Així mateix, haurà de passar un mínim de tres dies entre la finalització d'un préstec i l'inici d'un altre a un mateix grup d'estudiants.
  8. Si l’equipament ha patit qualsevol desperfecte no inclòs en l’assegurança, l’estudiant es compromet a restituir-lo.
  9. El projecte final haurà de tenir una projecció a través de la plataforma universitària Mediauni o des de qualsevol altra finestra multimèdia de la nostra web. A tal efecte, s’entregarà una còpia del projecte final al Taller d’Audiovisuals per a l’arxiu i possible difusió, sempre que se signe el corresponent document de cessió de drets.
  1. En personar-se al punt d’Informació de les instal·lacions del TAU, els interessats/ades hauran de preguntar pel responsable de serveis i préstecs, qui acreditarà la seua identitat, i es presentarà còpia de la petició electrònica. L’oficial d'audiovisuals que atenga la petició li assignarà la sala d’edició pertinent i el seu horari.
    1. El TAU no es farà responsable de les possibles pèrdues d’informació, per la qual cosa els interesats han de descarregar les targetes de memòria i/o guardar els treballs en la carpeta assignada per l’oficial d’audiovisuals.
    2. No es pot alterar la configuració dels equips informàtics, ni utilitzar-los per a res que no estiga sol·licitat. En aquest sentit, l’escriptori dels equips de treball no pot sofrir cap alteració i les carpetes de treball sempre seran les previstes per l’oficial d’audiovisuals.
    3. A l’hora de portar-se els treballs es recomana l’ús dels suports informàtics pertinents per al transport de la informació. Aquests suports i la resta del material fungible correrà a càrrec de l’interessat.
    4. Es prega als usuaris que respecten les normes d’higiene, així com no menjar ni beure a la sala. També caldrà tenir en compte les pautes de seguretat i les pròpies de qualsevol entorn tecnològic.
    5. El projecte final haurà de tenir una projecció a través de la plataforma universitària Mediauni o des de qualsevol altra finestra multimèdia de la nostra web. A tal efecte, s’entregarà una còpia del projecte final al Taller d’Audiovisuals per a l’arxiu i possible difusió, sempre que se signe el corresponent document de cessió de drets.

B.3. Personal PDI o PAS i estudiants de la Universitat que tenen competència en el manejament de la tecnologia audiovisual i volen realitzar projectes audiovisuals universitaris per al seu ús particular, tot i atenent-se al cost de les tarifes internes dels serveis d’audiovisuals aprovades pel Consell Social de la nostra Universitat

  • Per a l’ús extern de material audiovisual, el personal PDI, PAS o estudiants interessats hauran de cursar al prestecsav@uv.es la petició adient mitjançant fitxa annexa B.3. Prestec d'equips-Descripcio i aval, on haurà de figurar una breu descripció del projecte i les necessitats materials per al seu desenvolupament. El procediment quedaria regulat de la següent manera:
  1. L’ús del material ha d’estar destinat exclusivament a projectes provinents de la docència, recerca o la comunicació corporativa de la nostra Universitat.
  2. La petició de material es cursarà amb un mínim de tres dies d’antelació.
  3. En personar-se al punt d’Informació de les instal·lacions del TAU, els interessats/ades hauran de preguntar pel responsable de serveis i préstecs, qui acreditarà la seua identitat, i es presentarà còpia de la petició electrònica. L’oficial d'audiovisuals que atenga la petició li entregarà el material una vegada quede degudament emplenada la fitxa de préstec.
  4. Com a garantia, els interessats/ades han de signar un full de lliurament o préstec per duplicat, i deixar el carnet de la Universitat en dipòsit.
  5. L’horari de gestió de prèstecs serà de 9 a 12 hores (matins) i de 15 a 18 hores (vesprades) per a l'arreplegament i tornada de materials i equips.
  6. L'arreplegament i devolució del material haurà de realitzar-se en el mateix torn horari (ex. si es recull al matí haurà de retornar-se també en horari de demà) i entregar-se al mateix tècnic audiovisual que el va prestar, per a evitar així possibles problemes en la revisió del material.
  7. Els préstecs no hauran de superar el termini d’una jornada, a no ser que estiguen justificats per causes extraordinàries, i en aquest cas podrà estendre's fins a un màxim d'una setmana. Així mateix, haurà de passar un mínim de tres dies entre la finalització d'un préstec i l'inici d'un altre a un mateix grup d'estudiants.
  8. Si l’equipament ha patit qualsevol desperfecte no inclòs en l’assegurança, el usuari es compromet a restituir-lo.
  1. En personar-se al punt d’Informació de les instal·lacions del TAU, els interessats/ades hauran de preguntar pel responsable de serveis i préstecs, qui acreditarà la seua identitat i es presentarà còpia de la petició electrònica. L’oficial d'audiovisuals que atenga la petició li assignarà la sala d’edició pertinent i el seu horari.
  2. El TAU no es farà responsable de les possibles pèrdues d’informació, per la qual cosa els interessats han de descarregar les targetes de memòria i/o guardar els treballs en la carpeta assignada per l’oficial d’audiovisuals.
  3. No es pot alterar la configuració dels equips informàtics, ni utilitzar-los per a res que no estiga sol·licitat. En aquest sentit, l’escriptori dels equips de treball no pot sofrir cap alteració, i les carpetes de treball sempre seran les previstes per l’oficial d’audiovisuals.
  4. A l’hora de portar-se els treballs, es recomana l’ús de suports informàtics adients per al transport de la informació. Aquestos correràn a càrrec del usuari.
  5. Els estudiants hauran de respectar les normes d’higiene, així com no menjar ni beure a la sala. També caldrà tenir en compte les pautes de seguretat i les pròpies de qualsevol entorn tecnològic.

C) Serveis generals de producció audiovisual, fotogràfica i multimèdia realitzada pel Taller d’Audiovisuals per a la comunitat universitària

  • El Taller d’Audiovisuals disposa d’una àrea dedicada a la realització de serveis audiovisuals, fotogràfics i multimèdia (serveisav@uv.es) segons les tarifes internes de serveis d’audiovisuals aprovades pel Consell Social de la nostra Universitat. Per a més informació es pot telefonar en horari de matí al 963 983 629 o al 660 582 563.
  • La petició de qualsevol servei caldrà fer-se, si més no, amb una setmana d’antelació per tal de valorar i acceptar la proposta de treball.
  • La relació de serveis, professionals i venda de continguts audiovisuals queda detallada de la següent manera:

SERVEIS D' EQUIPS

  1. Edició vídeo digital HD.
  2. Filmació multicàmera en 2 unitats mòbil.
  3. Filmació multicàmera en 2 unitats mòbil i realització directe
  4. Filmació multicàmera en 3 unitats mòbil.
  5. Filmació multicàmera en 3 unitats fixes i realització en directe
  6. Gravació i emissió streaming (Internet).
  7. Retransmissió streaming (Internet).
  8. Filmació directe en 3 càmeres i realització directe
  9. Filmació directe en 3 càmeres.
  10. Filmació directe en 2 càmeres.
  11. Filmació directe en 1 càmera.
  12. Ús Aula Multimèdia o Audiovisual.
  13. Producció i realització Plató (3 càmeres).
  14. Sonorització i edició de soundtrack.
  15. Doblatge i locució documental o ficció.
  16. Subtitulat de vídeo.
  17. Estudi Fotogràfic (qualsevol format).
  18. Escaneig fotografies o diapositives.
  19. Compressió de vídeo a streaming.
  20. Videoconferència.
  21. Videoconferència amb plató.
  22. Disseny cartell o pòster.
  23. Disseny caràtula DVD.
  24. Impressió cartell A3 100 unitats.
  25. Impressió cartell A4 100 unitats.
  26. Impressió fotogràfica de gran format d’alta qualitat (HQ).
  27. Gravació concert àudio.

PERSONAL

  1. Auxiliar d’equips.
  2. Operador especialista.
  3. Operador informàtic.
  4. Producció executiva.
  5. Realitzador.
  6. Fotògraf.

EQUIPAMENT AUXILIAR

  1. Càmera vídeo digital HD.
  2. Monitors rodatge 12".
  3. Maleta il·luminació 3 focus 1000w amb dimmers.
  4. Taula de barreges multicàmera.
  5. Taula de barreges d’àudio.
  6. Micros sense fils ENG.
  7. Micròfon Shure.
  8. Pantalla de retroprojecció.
  9. Pantalla plasma 45”.
  10. Pantalla de llum freda.
  11. Pantalla Fresnell.
  12. Pantalla PA.
  13. Equipament auto amplificat amb micròfon.
  14. Amplificador.
  15. Gravadora d’àudio.
  16. Micro direccional.
  17. Videoprojector.
  18. Videoprojector HD con alta luminosidad.
  19. Alimentador.
  20. Carregador de bateries.
  21. Bateries Liti.
  22. Maleta de fotografia reflex y òptica intercanviable.
  23. Pèrtiga de so.
  24. Ordinador portàtil.
  25. Paravents micròfon direccional.
  26. Dolly.
  27. Travelling.
  28. Body Cam.
  29. Micròfon sense fils de mà.

CANVI DE FORMATS, SISTEMA, COPIATGE I VENDA D’IMATGES

  1. Canvi de formats Analògic a Digital.
  2. Canvi de sistema vídeo PAL, NTSC, SECAM.
  3. Canvi formats vídeo digital.
  4. Copiatge DVD per a mès de 500 unitats.
  5. Copiatge DVD per a mès de 1.000 unitats.
  6. Copiatge DVD per a mès de 2.000 unitats.
  7. Venda d’imatge videogràfica HD.
  8. Venda de fotografies paper 13x19.
  9. Venda de fotografies paper 15x20.
  10. Venda de fotografies paper 20x30.
  11. Venda de fotografies amb retòc fotogràfic.
  12. Escanetjat fotografies o diapositives.
  13. Arxiu fotogràfic digital.
  14. Master DVD i autoria.

VENDA DE PROGRAMES PRODUÏTS PEL TALLER D’AUDIOVISUALS

  1. Actes oficials.
  2. Documentals, reportatges i vídeos educatius produïts pel Taller d'Audiovisuals.

 
D) Producció i emissió de continguts audiovisuals universitaris a través de la plataforma multicanal MediaUni

  • El Taller d’Audiovisuals disposa d’una plataforma multicanal MediaUni que difon a través de diferents canals la diversitat de continguts audiovisuals de la nostra Universitat.
  • Perquè els continguts audiovisuals provinents de departaments, centres, serveis, instituts de recerca o qualsevol altra dependència universitària, puguen emetre’s en qualsevol dels seus canals caldrà posar-se en contacte amb mediauni@uv.es o telefonar al 961625372.
  • Els continguts que es vulguen incloure a la plataforma MediaUni hauran d’ajustar-se a la descripció temàtica de cada canal.
  • L’equip de producció de la Plataforma Mediauni cobrirà gratuïtament només aquells actes o fets noticiables que siguen d’interés general per a la comunitat universitària i, per tant, puguen formar part del canal Televisió de Mediauni.
  • Els continguts que no són de producció pròpia de la Universitat i vulguen emetre’s per MediaUni precisaran del consegüent contracte de cessió de drets.

 E) Arxiu i digitalització del material audiovisual de la UVEG

  • El Taller d’Audiovisuals disposa d’una àrea per a l’arxiu i la ingesta del material audiovisual antic de la nostra universitat des de qualsevol format i suport.
  • És recomanable que els responsables de Centres, Departaments, Instituts d’Investigació, Càtedres, Serveis, o altres dependències universitàries, es posen en contacte amb arxiuav@uv.es o telefonen al 963983692 per aconseguir més informació d’aquest servei.
  • És important que el procés de digitalització des de suports antics es realitze el més aviat possible, per tal de perdre el mínim possible de la seua informació original.
  • En cas d’estar interessats de la seu emissió, una vegada digitalitzats, a través de la plataforma multicanal MediaUni, caldrà posar-se en contacte amb mediauni@uv.es o telefonar al 961625372.

F) Producció de documentals i reportatges de divulgació científica per a la difusió televisiva a partir de treballs de recerca

  • El Taller d’Audiovisuals té una llarga tradició en la producció de documentals i reportatges de gran format i qualitat en broadcasting.
  • Els Instituts d’Investigació, Centres, Departaments, Parc Científic o altres dependències de la nostra Universitat, que tinguen iniciatives per a desenvolupar una proposta audiovisual a partir d’un centre d’interés d’una línea d’investagació, podran adreçar-se a  projectesav@uv.es o contactar amb el responsable de projectes i convenis al telèfon 963983627.
  • El Taller d’Audiovisuals desenvoluparà i dissenyarà el format televisiu adient, i plantejarà fórmules de finançament amb la coordinació de l’equip que aporta la proposta.
  • En cas d’aconseguir finançament extern de l’Administració, les corporacions públiques, les associacions professionals o altres entitats, es realitzarà el pertinent conveni marc i/o específic de col·laboració, per tal d’atendre les necessitats de producció i difusió del projecte en qüestió.
  • Altra forma de finançament per aquest tipus de projectes, serà el de les ajudes i convocatòries públiques de les diferents administracions autonòmiques i estatals, així com les pròpies de l’espai europeu.
  • L’obra final acabada tindrà una projecció i difusió en mitjans de comunicació de gran abast degudament conveniada i contractuada, per tal de garantir els drets d’explotació televisiva. En qualsevol cas, la Universitat de València sempre es reservarà els dret perquè l’obra final acabada puga emetre’s a través de la seua plataforma MediaUni.

Producció televisiva

  • Plató virtual que ofereix sistemes integrats de producció de vídeo en directe per a televisió. Dissenyat per a generar escenaris virtuals fotorealistes i producció amb multicàmera.
  • Sala multimèdia que permet treballar en grup a un equip de redactors juntament amb editors-muntadors i grafistes.

Àudio

  • Edició d'àudio digital i canvis de format.
  • Sonorització i edició multicanal de soundtracks.
  • Doblatge i locució documental o de ficció.
  • Disseny sonor.

Multimèdia

  • Animació 3D.
  • Disseny de páginas Web.
  • Projectes interactius.
  • Transmissió de vídeo per Internet mitjançant streaming.
  • Videoconferències.
  • Realització de presentacions informatitzades.

Fotografia i disseny gràfic

  • Reportatge fotogràfic.
  • Maquetació de premsa i revistes.
  • Disseny de cartell o pòster.
  • Disseny de caràtules.
  • Escanejat de fotos.
  • Edició de fotografies amb o sense retoc digital.
  • Filmació a diapositiva o foto d'arxius informàtics.
  • Estudi fotogràfic.

Vídeo

  • Edició no lineal de vídeo en 4K i Full HD 1080p.
  • Composició i efectes multicapa en vídeo.
  • Filmació multicàmera.
  • Plató de 70m.
  • Aules multimèdia.
  • Subtitulat de vídeo.
  • Copiatge i canvis de format.
  • Programes de producció pròpia.